|
Innlegg |
Kjell F. Jacobsen Hjalmar Martin Olsen
|
Han ble født 17 apr 1888 av foreldre Mathea S. Rudi og Ola Johnsen Sætrumsmoen som bodde på Kulstadbakken i Vefsn. Slekten mener at han døde i 1912 - antagelig ved ss Titanics forlis. Var Hjalmar gift og far til 3 barn ? Er der noen som vet noe om Hjalmar og hans skjebne ? Mvh fritjac@online.no
|
28 Feb 2007 21:03
|
|
Geir Tverå Hjalmar Martin Olsen
|
Hjalmar Martin Olsen forulykket på sjøen i 1908. Han var da ugift. Han var sjømann på S/S Munin som forliste med hele sin besetning i Østersjøen i januar 1908. Munin gikk fra Kotka?? (Finland) 15.12.1907. Den 17.01.1908 fant man et lik ved ?? som viste seg å være et av besetningsmedlemmene. Den avfotograferte kirkeboka jeg sitter med har litt for dårlig oppløsning til at jeg greier å lese alt da dette er skrevet med veldig liten skrift. Jeg er derfor ikke sikker på om jeg har fått alle ordene riktig. Sender deg kirkeboksida på e-post, så får du bryne deg på den selv... Mvh Geir
|
01 Mar 2007 00:24
|
|
Per Arne Bjørklund Søk etter ola Johnsen Sætrumsmoen
|
Hei jeg søker etter foreldre til Ola Johnsen Sætrumsmoen,men fikk opp sønnen Hjalmar Martin omkom i 1912,det jeg sitter på er at han er omkommet i 1908 perarne_bjorklund@hotmail.com
|
27 Jan 2008 19:19
|
|
Per Arne Bjørklund Ola Johnsen Sætrumsmoen
|
Det er feil i epost adr min det skal være per_arne_bjorklund@hotmail.com
|
27 Jan 2008 19:23
|
|
|
Per Arne Bjørklund Foreldre til Ole Johnsen
|
Takk skla du ha Geir.Hvis det er noen som har behov for flere opplysninger om Rudi slekten så har jeg hele historien tilbake til ca 1700. Per Arne
|
16 Dec 2008 09:45
|
|
|