Make your Inquieries side 10

Nytt innlegg

Hjalmar Martin Olsen
Han ble født 17 apr 1888 av foreldre Mathea S. Rudi og Ola Johnsen Sætrumsmoen som bodde på Kulstadbakken i Vefsn.
Slekten mener at han døde i 1912 - antagelig ved ss Titanics forlis. Var Hjalmar gift og far til 3 barn ?
Er der noen som vet noe om Hjalmar og hans skjebne ?

Mvh
fritjac@online.no

28 Feb 2007 21:03
Geir Tverå
Hjalmar Martin Olsen
Hjalmar Martin Olsen forulykket på sjøen i 1908. Han var da ugift. Han var sjømann på S/S Munin som forliste med hele sin besetning i Østersjøen i januar 1908. Munin gikk fra Kotka?? (Finland) 15.12.1907. Den 17.01.1908 fant man et lik ved ?? som viste seg å være et av besetningsmedlemmene.

Den avfotograferte kirkeboka jeg sitter med har litt for dårlig oppløsning til at jeg greier å lese alt da dette er skrevet med veldig liten skrift. Jeg er derfor ikke sikker på om jeg har fått alle ordene riktig.
Sender deg kirkeboksida på e-post, så får du bryne deg på den selv...

Mvh
Geir

01 Mar 2007 00:24
Per Arne Bjørklund
Søk etter ola Johnsen Sætrumsmoen
Hei jeg søker etter foreldre til Ola Johnsen Sætrumsmoen,men fikk opp sønnen Hjalmar Martin omkom i 1912,det jeg sitter på er at han er omkommet i 1908

perarne_bjorklund@hotmail.com

27 Jan 2008 19:19
Per Arne Bjørklund
Ola Johnsen Sætrumsmoen
Det er feil i epost adr min

det skal være

per_arne_bjorklund@hotmail.com

27 Jan 2008 19:23
Geir Tverå
Ole Johnsen
Foreldrene til Ole Johnsen, se Sætrumsmoen i Oppdal:
http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=1634&kenr=003&bnr=0108&lnr=000

28 Jan 2008 22:06
Per Arne Bjørklund
Foreldre til Ole Johnsen
Takk skla du ha Geir.Hvis det er noen som har behov for flere opplysninger om Rudi slekten så har jeg hele historien tilbake til ca 1700.

Per Arne

16 Dec 2008 09:45

Legg inn svar 

Signatur:

Tittel:

Forhåndsvisning

Formatering
Du kan sette inn fet og kursiv tekst ved å trykke på knappene til høyre under innskrivingsboksen.

Linker
Webadresser i teksten omgjøres til linker. Du ser dette på forhåndsvisningen. Vær vennlig å teste linkene før du poster. Linker åpnes i nytt vindu, så du forlater ikke denne siden.

Forhåndsvisning
Les forhåndsvisningen grundig. Når et innlegg er postet, kan det ikke endres.

Kode -->>