|
|
Innlegg |
Kari Forstun Johan Tverå ?
|
Jeg har ett stort hull i slektstreet mitt, resten av slekta har jeg greid å spore tilbake til 1600 tallet, men det er full stopp på mine oldeforeldre på morsiden. Min Oldemor het Dorthea (Kristiansdatter), mener hun døde i 1971 eller rundt der, hun fikk en "uekte Sønn" i 1921 med en som het johan, mulig tverå til etternavn. Bestefaren min døde i 1983, og ingen av de gjenlevnede ser ut til å vite noe om denne Johan, men min mor mener han hadde flere uekte barn rundt om i Mosjøen Jeg mener Dorthea het Tverå til etternavn, har prøvd å lete i de kirkebøkene som er lagt ut på nett, men er vanskelig å finne noe når man ikke vet årstall Håper likevel noen kan hjelpe meg videre  Har stoppa litt opp på min mormors side også, med Lars høinesdal født 1856 og Emilie Høineset født 1870 i Vikdal, men regner med min Mormor kan hjelpe meg videre der neste gang jeg er i Mosjøen Mvh Kari
|
12 Feb 2010 00:34
|
|
|
Kari Forstun Tusen Takk :)
|
Det kan se ut til å stemme ja, tusen takk !! Fant Bestefar i kirkeboka sent i går kveld, men greide ikke tyde mellomnavnet, det hadde han holdt hemmelig.. :) E-post adressen min er kari@itserv.no eller tvilling1971@gmail.com :)
|
12 Feb 2010 13:02
|
|
Kari Forstun glemte å svare
|
Dortea ble aldri gift
|
12 Feb 2010 13:04
|
|
 |