Make your Inquieries

Nytt innlegg

 Innlegg 
Harry Emilsen
Norveig Reinfjell.
Hær står jeg fast.
Didrik Reinfjell blir gift med Nora Helmersdatter født 30-5-1889.Ankenes i Ofoten, di skall ha giftet seg 1922 i Dolstad Kirke. Finner ikke ekteskapet. Nora skulle ha død i 1926 og di skulle også dette året ha fått en datter. Navn Norveig Reinfjell. Finner heller ikke dødsfall til Nora og fødsel av Norveig.

Når det gjelder dødsfall så har jeg søkt på graver. Da finner jeg hennes Ektemann Oddmund Andreas Kjærstadbakk f 18-6-1919 d 1988. Finner ikke Norveig Kjærstadbakk

Er det noe feil med di opplysninger som jeg har.

Didrik gifter seg på nytt i 1929 med Oddbjørg Gregusdatter Høgmo fra Grane.
Hvor eventuelt blev Norveig av. Trenger hjelp til og komme på rett spor.



25 Jan 2015 17:25
IP: 88.89.215.253
Geir Tverå
Kanskje hun fortsatt lever? I så fall vil jeg ikke legge ut opplysninger om henne her.

Jeg kan bare henvise til klokkerbok for Vefsn 1917-1948, hvor alle de opplysningene du ikke fant står. Se også Vefsn bygdebok særbind 8a s.345 (Kjærstadbakken), særbind 8a s.89 (Sørgården, der Helmer, Noras far, var bruker) og særbind 3a s.139 (Høgmoen, Øver-Laksforsen).

26 Jan 2015 00:59
IP: 46.9.225.187

 

Legg inn svar 

Signatur:

Tittel:




Forhåndsvisning


Formatering
Du kan sette inn fet og kursiv tekst ved å trykke på knappene til høyre under innskrivingsboksen.

Linker
Webadresser i teksten omgjøres til linker. Du ser dette på forhåndsvisningen. Vær vennlig å teste linkene før du poster. Linker åpnes i nytt vindu, så du forlater ikke denne siden.

Forhåndsvisning
Les forhåndsvisningen grundig. Når et innlegg er postet, kan det ikke endres.

Kode -->>