Make your Inquieries

Nytt innlegg

 Innlegg 
Harry Emilsen
Charlotte Marseliusdatter.
Charlotte f 2-4-1884.
Mor Jørgine Amalia Pedersdatter f 1863 Kammen i Hemnes. Far Marselius Jakobsen f i Mosjøen 1859.

Folketellin Hemnes 1900 finner jeg henne som fosterdatter hos sin tante Dorthea Kristine Sørensdatter. Hun er konfirmert 24-6-1900. Samme året finner jeg moren som da er gift med Anders Larssen fra Sulitjelma f 1865. Di bor på Bjerka og har da fem barn og første føde Amanda Andersdatter er f 1889. Ikke funnet når di gifter seg . Presten skriver ikke uekte ved Amanda sin fødsel.

Etter folketelling 1900 finner jeg ikke flere spor. Hun er ikke i 1910 telling. Har også sett over kirkebok over gifte og døde fra 1901 og frem over. Er det noe som jeg ikke har opp daget. Noen som kan hjelpe meg med flere spor.

01 Aug 2015 12:21
IP: 88.89.209.91
Geir Tverå
Charlotte Marie Bang Marseliusdatter
Jeg finner henne både gift og død i kirkeboka for Hemnes.
Svar med lenker har jeg lagt inn i etterlysningen din på DIS: http://www.disnorge.no/slektsforum/viewtopic.php?p=685018#685018

01 Aug 2015 20:14
IP: 46.9.200.22

 

Legg inn svar 

Signatur:

Tittel:




Forhåndsvisning


Formatering
Du kan sette inn fet og kursiv tekst ved å trykke på knappene til høyre under innskrivingsboksen.

Linker
Webadresser i teksten omgjøres til linker. Du ser dette på forhåndsvisningen. Vær vennlig å teste linkene før du poster. Linker åpnes i nytt vindu, så du forlater ikke denne siden.

Forhåndsvisning
Les forhåndsvisningen grundig. Når et innlegg er postet, kan det ikke endres.

Kode -->>